Sunday, March 27, 2011

jom klik klik heartbeat saya!



Hi ! Assalamualaikum !





amek gambar sebelum public speaking. rabu lepas. meet eida, my bestie :)





Sihat ke kawan-kawan? saya doakan anda sume sihat-sihatlah ye. skang musim hujan so jangan main hujan nanti demam. tak tau lah tempat anda hujan ke tak tapi tempat saya hujan je memanjang. sejuk tu toksah cakap la. grrrr nak mandi pon pikiaq 2 3 kali. haha. tapi kipas tetap no 5 gak sejuk-sejuk pon. hehe.


hujung minggu anda ape citer? hujung minggu saya macam biase gak la. huhu. mulanya planning nak kua shopping sikit ngan rommate sebab barang mekap ngan toiletries habis. hehe takde la mekap sangat cume eyeliner ngan pencuci muka je habis. kalo tak pakai eyeliner muka macam pucat sikit. mata pon nampak kecik je. hehe mekap trick. last-last kitorang tak jadi kua sebab pakwe roomate saya datang all the way from klate untuk dating kat sini. jadi tinggal la ayin sorang-sorang dalam bilik bertemankan ...... takde teman.hehe
*
geram jap ngan pakwe sue sebab dia slalu datang sampaikan kitorang takde masa nak kua same2. :D



takde ape pon nak cite ni. cuma nak mintak tolong kawan-kawan klik la kat ads heartbeat yang saya letak kat tepi belah kanan tu n satu lagi at the bottom of the page. scroll down nanti u jumpe..dulu kan saya tak suka letak ads sebab page akan nampak serabut sebab ads tu dia berkelip2 kan. page akan nampak messy je. saya memang tak suka serabut2 ni. lagipon saya tulis blog untuk suka2 je, malas nak letak iklan2 ape sume. last2 tadi terbukak hati gak nak letak iklan ni sebab nanti kalo anda klik, anda akan membantu menaikkan income saya. so tiap kali datang sini, klik la ek. kalo taknak baca entry pon takpe, datang klik je okey? haha dah kaya nanti ayin belanja korang. :D






klik kat sini tau. hehe kalo memang nak cari hadiah untuk orang tersayang pon boleh klik sini.





sekarang ni tengah pening nak balik ke tak study week nanti. 2 minggu gak cuti. nak balik umah ke, nak pegi umah kakak kat johor ke, nak stay kat sini je? kalo balik umah confirm2 tak study. tapi kalo balik 2 3 ari jumpe buah hati kat umah tu nanti ada semangat sikit nak jawab exam kan? hehe buah hati tu family la! :p


ok la nak sambung tengok cite child's play. saya dah tengok 3 series semalam n pagi tadi, so tinggal lagi satu, bride of chucky, nak habiskan malam ni. sebelum ni tak pernah pon tengok cite anak patung chucky yang bunuh orang ni. best gak cite ni. hebat ah ayin tengok cite seram sorang2. time kasih kpd bantal sebab jadi penutup muka time scene bunuh membunuh tu. hehe

esok dah isnin. arghhh malasnye nasib baik kelas pagi batal. hehe syg Dr Alias. :p



ok take care ye kawan-kawan. jangan lupe klik ads tau! hehe jumpe lagi!


No comments:

Post a Comment