Sunday, March 13, 2011

ok ok ni kali ke3 aku update blog malam nih. haha. biase la mlm nk exam, kena banyak main-main. -.-

nak tunjuk benda sebenarnya. kitorang dok gelak2 je mlm ni. jahat btol kawan2 aku. salah ke aku sidai baju dalam bilik sebab ampaian penuh? :p

salah tu tak. lucu kot sebab ni 1st time aku wat keje pelik ni. tu laaa, sape soh tunggu weekend baru nak basuh kain? kat wash room td pun bersusun baldi kain tunggu nak masuk mesin.





jeng jeng jeng....








ape yg lucunye sampai korang gelak2? haha. tang penyapu tu kot. dah penggawa tak bagi pasang tali dalam bilik, penyapu pn jadi laa.. haha 1st time aku buat mcm ni. nasib baik sebahagian lagi cukup tempat kat ampaian. kalo tak haru la nk sidai dlm bilik sume..cepat kot kering nih sebab bwh kipas. heheh. tengok tu sian buku2 kena tindih ngan penyapu. -.-







haaa nih nak show of sikit. lappy yg byk memberi jasa kpd daku dalam menulis blog....dan ber'fb. hehe. dia ni jarang dok atas meja. atas katil je tempat dia. penat2 on9 leh baring terus.
comey x kitty? :p




ok ni last entry utk hari ni ahad 13 mac 2011. nak gi belek2 notes jap.



selamat malam ye.
jaga diri baik-baik.
jangan nakal-nakal.
jangan tinggal semayang.
jangan lupa makan.
jangan lupa datang lagi. (^_^)v



thanks for reading!

No comments:

Post a Comment