Saturday, April 2, 2011

stresssss -.-




kesian belog lama tak berupdate.


tadi saya pening sebab banyak sangat keje saya tatau nak buat yang mana dulu.


esok pukol 9 ade meeting pasal projek khidmat masyarakat.
kena ambil baju n taklimat ringkas projek hari ahad nanti.


ahad : sehari suntuk kat Teluk Bahang untuk projek anak angkat.


isnin : free kejap


selasa : seminar sehari suntuk gak


rabu : TESTTT !!


khamis : submit assignment


berdasarkan jadual di atas, saya rasa saya takkan dapat siapkan assignment on time. busy gile kot! haisshhh macam mana niii.. lepas telan panadol sebanyak 2 bijik tadi baru dapat pikir balik. saya rasa saya kena menggugurkan diri dari projek anak angkat tersebut.. huhu nanti mesti adik2 junior ingat saya ni senior yg sombong dan pemalas. maafla ye adik2 kak bz gile minggu ni :p


berita baik : balik umah hari kamis ni, 7hb. study kat umah :)

datang sini balik : 18 or 19hb..


21hb : EXAM !!


cepatnye masa berlalu. tak lama lagi masuk tahun 3. pastu insyallah konvo. n tinggalkan Penang.

huhu gonna miss u Penang :p


ok bye nak sambung wat assignment. stress tahap dewa dah ni. cepatla siap!





nah amek ni muka stress sambil mekap tebal. haha stress mcm ni ke? :p
saje nak tunjuk eyeliner baru sebenarnye. hihih


1 comment:

  1. ayien nampak lagi comey tanpa make up...bak kate owg natural beauty....hehheh....be the "wanita melayu terakhir" k...uhuhuhu

    ReplyDelete