Friday, September 30, 2011

Bukit Bendera



Petang-petang macam ni sangatla memboringkan. roommate aku keluar ngan geng2 dia pegi jogging untuk menguruskan badan. haha. aku tak rasa nak ikot plak. sebenarnya aku masih kecewa dengan diri sendiri sebab aku kurus. sobsob. berat aku 51.5kg je. dengan tinggi 164cm ni aku mengharapkan berat aku memcecah 54kg. barula mantop beb. hahaha. aku ni berat tulang je kot. mana taknya makan nasi sekali je sehari. bukan salah aku pon dah aku memang takde selera nak wat cane kan? hehe



Last thursday kitorang pegi jalan2 kat Bukit Bendera. ni 1st time pegi sejak duduk kat Penang ni. best jugak dapat tengok scenery yang memang awesome tu. mula-mula tu aku ingatkan kat Bukit Bendera ni ada cabel car yang macam kat Langkawi tu. ala yang gantung-gantung tu. rupe-rupenya kat Bukit Bendera ni dia bukan cabel car tapi train yang naik secara menegak ke atas bukit. sumpah aku takut gila! aku risau train tu akan terhempas dengan kuat ke bawah. dah la masa dalam train tu aku tak dapat seat. cisss. terpaksa la berdiri dan bila tengok ke bawah, eeeeee gayat gila! sebenarnya aku prefer cabel car yg tergantung rather than train yg naik menegak ni. ok suka ati kau la ayin.


jom tengok gambar. sebenarnya masa kat sana aku takde mood pon nak amek gambar. sebab aku jeles tengok orang lain pegi sana dengan pakwe. haha.







the train



the rail




the beautiful scenery of Penang.. look at the bridge. sumpah cantik.




atas bukit..





train yg lama..





muka xpe xnampak yg penting tulisan tu nampak.




kami.




beratur lepas amek tiket



kurus kn? haishhhh




texting boyfie cakap best ni klu die ade. haha




dalam train




ok itu jer. byk lagi pics tp malas lak nk upload.




hehe till then. free2 datangla Bukit Bendera korang. cantik sangat ciptaan Allah korang blh tengok dari atas bukit tu. k daaaa :D


No comments:

Post a Comment