Thursday, October 6, 2011

Seoul Garden dan Hantuuu !!


Hoi lamanya tak apdet belog!


cerita 1 # Seoul Garden ~ semalam lepas kelas terus berdesup pegi Plaza Gurney semata-mata mengidam nak makan kt SG. walaupun aku ni alergik seafood, tapi demi kepuasan aku rela berkorban. hehe. bangun pagi tadi tengok2 dah muncul pimples kat muka. haishhhh!





























cerita 2 # Hannntuuuu!!


Semalam aku rasa aku kena ganggu ngan makhluk halus. masa tu dalam pukul 3.15 aku baru je nak terlelap tiba-tiba rasa macam berat je badan aku. masa tu walaupun tengah tidur, aku boleh rasa yang makhluk tu sedang menindih aku. takut gila Allah je yg tahu. aku cuba baca ayat Kursi tapi tak keluar pun dari mulut. tangan dan badan sume takleh gerak. tak lama lepas tu aku cuba mengiring. Alhamdulillah makhluk tu lepaskan jugak aku. dalam keadaan bilik yg samar-samar dengan kecerahan lampu study tu aku ternampak kelibat bayang hitam kat tepi katil. masa tu aku takut gila!!!! aku cuba bangun, baca ayat Kursi 2 3 kali then hembus sekeliling katil. aku cepat2 capai Al Quran dan letak di tepi kepala. mujurlah aku boleh tidur sampai ke pagi. masa tu aku capai henfon nak call someone tapi aku risau akan ganngu dia tengah tidur, so aku pun tidur la dalam ketakutan. sob sob. mungkinkah malam tadi aku lupa baca doa tidur?

tolonglah jangan ganggu aku lagi wahai makhluk halus. walaupun aku suka tengok cite seram kat pawagam, hakikatnya aku seorang penakut.

pssttt # nak tidur jgn lupa basuh kaki, baca doa n mengucap ok. hehe


ok babai :D

No comments:

Post a Comment