Tuesday, October 12, 2010

Welkem home Ayien ;)

Assalamualaikum...

Tgk tajuk entry pn dh tau kn? sebenarnye dunia blog ini telah lama aku tinggalkan demi mengejar sebuah cita-cita. haha ade kaitan ke? sebenarnye saya sgt malas menghapdetkan belog ini kerana xde cerita2 hot dan spicy pn..follower pn dua tiga kerat je and saya pn mls nk follow orang punye belog. ape punya pemalas ayien ni.. huhu

Sejak balik rumah masa raye ari 2, langsung xtgk blog ni apetah lagi menambahkan koleksi cerita2 peribadiku. hik hik. >__<>

Hjg minggu lepas terpaksa la gagahkan kaki ni pegi tido kt bilik bespren aku,Ayu semata2 nk siapkan esaimen.. tp best sgt sleepover kt aman damai ( name ostel si Ayu ) sbb Ayu sangat la baik layan aku mcm puteri. hehe. bertuah dapat kawan mcm die, caring gler. isk isk tbe2 rindu kt Ayu T____T

K lah tu je kot nk cite. xde ape yg penting cuma nk highlightkan kt cni (dgn highlighter wane pink) bawesenye kita kena pentingkan ape yg lebih penting dlm hdup kita ni..klu dah name student 2, rajin2 la study ye cik ayien. jgn dk mengulor je. kate nk berjaye kn? ^___^


No comments:

Post a Comment