Saturday, October 16, 2010

Tak boleh tido lagi .......

Morning.. Sabtu Ahad..

Another bored day of mine ~ huhu.. dh la mata ni deg
il sgt xmo pejam.
Berdiskusi dgn dak mata supaya ngantuk :
kakak nk tdo ni, jom la kite tdo..kakak xlarat la nk berjaga tiap2 malam mcm ni. nanti xcukup tdo mata kakak ade lingkaran gelap. xnak xnak.

Ari ni sabtu bersamaan 16/10/2010 hari bahagia buat kakak kesayangan saya sbb ari ni die konvo. besnye besnye. tp sedih sbb xbeli tiket bas awal2 dan pegi UPSI.. huhu sory sis. dh la boring gile kt bilik hjg mggu ni sbb geng2 aku sume pegi kursus kepimpinan exco.. 2 la org suruh jadi exco awk xnak. padan muka kne tggal sorang2 lagi. T____T
Nway tahniah Kak Asma.. Saya doakan awk dpt posting x lama lg.. :)

Jom masuk bab insomnia plak. kenapa la di saat org lain tgh enak dibuai mimpi2 indah saya masih terkebil2 memandang ke arah kipas usang itu dan memeluk erat cik fina tanda ketakutan? puas sudah aku cuba merapatkan kelopak mataku ini namun tetap x berhasil. saya ni penakut orangnye and kalau gelap2 tu mula la nk bayangkan benda bukan2 and ingat balik crite2 seram yang kawan2 dok crite walaupun crite 2 dh berkurun lamenye. kadang2 cik apis temankan saya dan bergayut abis-abisan membincangkan masa depan, bila nak kawen ape sume. haha. tp bila die tdo xsedar langsung time sy cl >> saya mula resah dan gelisah lalu peluh mula membasahi dahiku.... lantas aku menekan ikon music playlist kat nfon n dengar lagu2 abg maher zain yg menenangkan jiwa tu.. last2 pukol 5 bru terlelap. pukol 6 lebih2 msti cik rumet memanggil2 namaku.. Na Na bgn smyg subuh. heeee baik kan rumet saya :)

Kalau la saya ni macam budak cina kt bilik bawah 2.. knl x knl x? haha bdk 2 punyela rajin gle. masa aku dk terkebil2 xboleh tdo die bukak buku weh..study. kalau la aku pn ade semangat mcm die..huhu.. ni x, xblh tdo pn xbuat ape2. huhu rugi betol..

Emm dh abis kutuk diri sdiri ek cik Ayien? dh dh pegi tdo. esk nk g aman damai.. yayyyy!! sleepover kt bilik kwn baik saya..kt cni xde orang.. boring teramat sgt..seb bek la ade sdara mara agi kt aman damai tu.. hehe

moral of the story >> kalau xboleh tdo, cuba2 la baca AL QURAN sebab kita akan berasa sangat tenang dan boleh tdo dgn jayanye.. :)



ni die cik fina yg insomnia tu.. :)

No comments:

Post a Comment