Tuesday, January 18, 2011

stories stories and stories




Terima kasih Dr. Nurul yang comel! sebab Dr. waktu tido saya makin bertambah tau! tau kenapa? sebab Dr. Nurul suruh students die baca stories sebelom tido. dah nama kaki tido kan, belek satu muka surat terus menguap. pastu bangun baca balik sambung yang tadi. pastu mengantuk balik. tido bangun tido bangun sampai tak ingat jalan cerita. kena previous balik! arrggghh pemalas gila aku. last-last google je jalan cerita sebelom masuk kelas. nanti kalau Dr. Nurul soal takde la nampak macam tak tau pape. heeeeee..

Dr. Nurul ni ajar subjek Style in Contemporary Literature in English..ade perkataan literature dalam ayat yang baru saya taip sebentar tadi kan? so means memang banyak la stories kena baca. setakat ni dah beli 3 buah buku atau himpunan short stories. mahal gak buku tu. rasa macam membazir je bli buku mahal-mahal pastu guna kejap je. heeee kedekut gila. tapi seb baik r stories tu best gak.. boleh laa buat bed time stories.. :)


kadang-kadang heran ngan diri sendiri. kata suka membaca. kalau novel tebal-tebal kejap je aku baca. start baca pagi, malam tu confirm dah abis satu novel. curiosity le katakan. macam tengok tv gak..nk tau nak tau ape jadi lepas babak tu, babak ni. same goes with novels. tapi kenapa kalau baca buku-buku pelajaran aku jadi sangat lembap mengalahkan kura-kura? ataupun lebih lembap lagi seperti siput khinzir? Atau lebih lembapss lagi seperti bas-bas komuter yang angkut students kat USM ni.......
jawab sendiri ye Ayin.




* kenapa sejak akhir-akhir ni nama Ayien Zarina selalu ada kat chatbox facebook ? ada orang tanya aku.
~heee..... mungkin kesepian !
( sebab tu kot tak sempat baca stories, sibuk nak chat. ape nak jadiiii ^_^ )


No comments:

Post a Comment