Thursday, February 17, 2011

ELS & me..

Assalamualaikum...

Every Wed kitorang budak-budak ELS ( English Language Studies) kena present speech untuk paper Public Speaking. bukan tiap-tiap minggu gak la, kadang-kadang ada gaps gak..macam minggu ni, aku tak kena perform sebab dah perform minggu lepas. 6 orang je tiap2 sesi. so minggu ni the other group la plak yang kena present..yang tak boleh blah tu, aku, Sya and Eida plak yang over excited. haha masuk je class tengok atas meja penuh dengan ingredients untuk buat potpuri. Nuha, one of the ELS's, dia nak present on how to make a dry potpuri.. so kitorang pon gatal la camwhoring before D. Raja came in. memang happening
sangat semalam..


here some of the photos. the others was uploaded in fb..




muka serius padahal berlakon je. haha tengok Nuha, she's so nervous.





Nuha, Eida N me..




amboi bab2 berlakon memang no 1. lemon tu Nuha dah potong awal2 pn sebenarnya. sebab tu dia gelakkan aku. heheh * Nuha sedang praktis speech. tengok tu pegang2 kertas..kitorang lek je kacau dia.. sory nuha :p


Lepas class, Dr Raja bagi grad speech aku minggu lepas. Alhamdulillah, grad semakin meningkat dari speech yang pertama dulu. Dr cakap aku nampak more confident than the 1st speech..huhu lega... ada 2 lagi speech coming, mintak2 dapat perform better.



***



Pastu kitorang bergerak ke Bengkel Sin
ar Suria, somewhere near Penang Free School...sebenarnya kitorang kena kaji language budak2 terencat akal, orang2 tua, atau insan2 macam istimewa sikit ni untuk paper Psycholinguistic..ni macam assignment la.. memang sangat susah nak cari center yang tak banyak songeh. nasib baik BSS ni bagi kebenaran untuk kitorang interview dan kaji students dia..




he cant read, even the simple ABC.

*tiba-tiba aku rasa bersyukur sebab tak di lahirkan macam mer
eka.. huhu tq Allah






this one is quite ok. he can read very well :)





this is "my student"..aku "kaji" dia. hehe umo dia dah 32, nasib baik dia boleh menulis ckit2. sonang kijo den. :)



Ya Allah Engkau permudahkanlah hidup insan2 istimewa ini.. sedih aku tengok keadaan mereka..dan terima kasih ya Allah kerana menjadikan diriku seadanya aku.. Aminn :)




till then! have a great day ahead..esok cuti!! yayyyy..need to go somewhere to get fresh air..
Queensbay perhaps? we'll see :p

No comments:

Post a Comment