Wednesday, February 16, 2011

in a relationship....??

Malam ni memang malam yang happening sangat sebab aku buat keje gilaaaa.. tu la sape soh tade keje kan, tiba-tiba muncul idea nak bang bang boom kawan-kawan aku. heheh.

Aku masih single. macam sume kawan-kawan aku tau. pastu muncul idea jahat nak tukar status "single" ke "in a relationship".. ok beberapa orang "like" status terbaru aku. aku gelak dalam hati. tiba-tiba muncul si Amrey. dia tegur aku kat chatbox. terus idea tu datang. aku dengan geli hatinya berpakat dengan Amrey untuk kenakan kawan-kawan kitorang. sporting abes kot Amrey ni. haha sekarang ni tak pasal-pasal,

"Ayien Zarina is in a relationship with Amrey Rey"

haha sakit perut aku gelak malam ni. sume pakat dok tanya aku kat chatbox, eh betol ke ni dah kapel? ngan sape? yang laki plak 2 3 orang ucap tahniah dengan nada sedih. haha aku gelak-gelak lagi. Ayien Zarina memang budak nakal. toksah la nak serius2 ngan dia. dia tak pandai nak hidup dalam keseriusan. :p




ce tengok leklok status terbaru. hehe in a relationship tuuu :p



Tapi masa Amrey cakap "kalau betol kita ni in a relationship pn, apa salahnya.." err aku telan air liur. hehe. mana boleh, kawan tetap kawan ok. aku ade bagitau Amrey, kalau nak single balik gitau je, nanti kita separated ok. haha..kawan-kawan si Amrey pon ucap tahniah kat dia sebab akhirnya dah ade makwe.. siap ada lagi kawan dia yang add aku..lucu betol la..aku plak gatal siap post simbol love lagi kat wall Amrey untuk menunjukkan betapa kitorang tengah dilamun cinta. haha aku memang gila malam ni..

At least terubat la sikit hati yang luka ni. Amrey baik sangat buat aku happy malam ni, padahal kenal kat fb je, tapi rasa macam dah penah jumpe. tq Amrey sebab jadi partner saya meng-bang bang boom kan kawan2 saya. si Ayu paling teruja bila dapat tau aku kapel balik. mati aku ni kalau dia tau aku main-main. :p sorry Ayu..just for laugh ok..n pagi esok wajib la Eida tanya aku sape Amrey tu? tak penah dengar pn nama dia sebelom ni..tak penah tengok pn.. abis la aku kena explain. hihi


Saya tak mudah jatuh cinta..sekali saya terluka, luka itu akan ambil masa yang lama untuk sembuh.. dan saya tak mudah jatuh cinta, tapi sekali saya jatuh cinta, saya akan setia untuk selama-lamanya.. ceh ayat tak bleh blah. tapi betol la, Norzarina sangat susah untuk jatuh cinta.... biarlah masa yang menentukan segala-galanya~


ok ok nak tido dulu..esok clas Dr Rita kol 9.. selamat malam..err selamat pagi jugak ^_^

No comments:

Post a Comment