Tuesday, April 26, 2011

bla bla bla 3


Hi.


I have a confession to make.
I'm sooo disappointed with myself. huhu.
becoz...


I have wasted a lots of time doing nothing for this past 3 days. bongok tak bongok tak? T__T
I am sooo lazy mazy to open the novelsss (sss menunjukkan 5 6 7 8 buah novel hehe). malasnye nak review novels.


I've also over slept for this 2 or 3 days. and of course otomatically I've skipped my breakfast and lunch time when I sleep. I only eat once a day and that's why my weight had decreased 1 kg. and now I'm 50kg. mak aii berat gilo ayien zarina! haha xdela saya kan tinggi sikit. berat 50kg kebawah tidak syesyuai utk saya. nanti nampak sekeping macam papan. xmo xmo.
fyi, i'm not this type, "eh dah gemuk la..kena diet ni kena diet ni.." saya tak kesah berisi sikit sebab comel ape..cute kan? kan kan? hehehe ni pun saya dah frust dah berat turun 1 kg..before this I'm 51.6 kg.. hehe klu boleh biarlah berat naik up to 52kg. but hey! not on face ok. tembam tembum dah ni. :D


tadi kan tadi kan pepagi lagi kakak call. syaye yg tengah syedap2 tido punyela malas nk jawab. ok kantoi kantoi tido lepas subuh. heheh :p
pastu kan kakak call lagi. call lagi. dan lagi..syaye wat tak tau je fon dok mengalunkan lagu Auburn again n again.
pastu kakak pn text :


>> hello hello nak duit ke takkk?? org call wat dekk jer. cepat bagi acc num !!

I was like.. APE?? nak bankin duit?? terus hilang mengantuk.. hahaha dah la duit Abah bagi ari tu ada lagi. ni kakak plak bermurah hati.. bertuahnye hari ni.. hehehe :D


nanti boleh la menyalurkan duit2 itu ke queensbay, bukit jambul or sunshine. hahaha kejam. cubala belajar menabung ayin. -.-
ok..i will.. soon. :p





oleh kerana happy, maka haruslah letak gambo gedik tahap melampau. ngeeee


esok plak update. babaiii ^_^

No comments:

Post a Comment