Thursday, January 5, 2012

2012

Horeyyy lepas sebulan baru nak update blog~~

Alhamdulillah dah masuk tahun baru 2012.. today is the fifth day of 2012 and I was like Eh yeke dah masuk tahun baru? padahal baru minggu lepas umur cukup 22 skang jadi 23 dah. -.-
hehe btw HAPPY NEW YEAR kepada sape2 yang baca blog ni. semoga tahun ni & tahun-tahun akan datang lebih baik dari tahun-tahun yang sebelumnya..

Menyorot kembali kisah-kisah sepanjang 2011, aku rasa 2011 tahun paling sedih buat aku setakat ni. sobsob. mana taknya, putus cinta sampai berbulan-bulan tak lalu makan dok berendam air mata hahaha n paling latest kejadian bilik aku kat asrama yang kena masuk pencuri tu sangat-sangat tidak cool. skang dah takde dah camera pink yang baru beli bulan 5 aritu. sobsob lagi. takpelah, nak rugi, nak wat macam mana, kata Abah. T__T

Paling best sepanjang 2011, abang sulong kawen, dapat kakak ipar yang comel n baik n paling best bakal dapat anak sedara bulan 3 nanti. yeayyy! semoga Allah permudahkan sumenye. bulan 12 lepas kakak plak bertunang.. rasa bahagia dan gembira tengok family aku bahagia. heeee and masa befday aku aritu abah beli vivaaaaa.. yeayyy skang dah boleh drive sendiri. korang kena tau sejak dapat lesen 4 tahun lalu aku takut drive kete besar2. :(

So untuk tahun 2012 ni, aku tak mengharap banyak. cuma doa aku, semoga Allah panjangkan umur aku, umur insan-insan yang aku sayang, Ma Abah, family, kawan2 aku dan semoga Allah beri kesihatan yang baik untuk kita semua. semoga tahun ni LEBIH BAIK dari sebelumnya. insyallah. aku juga mengharapkan agar Allah temukan aku dgn lelaki yang baik, yang mampu membimbingku.. hehehe Aminn

Banyak kot nak taip tapi aku rushing nak keluar makan sebab kawan aku otw datang bilik and aku tak bersiap lagiii!! so len kali sambung lagi.. :)

SELAMAT TAHUN BARU 2012.

No comments:

Post a Comment